Handelsbetingelser

 

Betaling

Phonebutler A/S modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Maestro og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen er leveret. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms. Phonebutler A/S bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Phonebutler A/S leverer på alle hverdage samt lørdage i tidsrummet 9 – 18. ​Reparationerne afhentes på den ønskede adresse og leveres tilbage inden for 24 timer. I mange tilfælde få kunderne deres enhed tilbage samme dag hvis den er afhentet i formiddagstimerne. Vi giver også vores kunder muligheden for at hente deres enheden på en vis lokation og leveret tilbage til en anden.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen. Phonebutler A/S vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. ​Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden for 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden for rimelig tid efter, du har konstateret manglen. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger og ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder. Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger til support@phonebutler.dk så vi kan overføre det aftalte beløb.